سایت عکس و عکاسی فوتو سایت

دانلود Launcher Lab 1.07 – نرم افزار موبایل آزمایشگاه لانچر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 425
نویسنده : لئو

برنامه Launcher Lab 1.07 از نظر بسیاری از توسعه دهندگان و فعالان جامعه اندروید یکی از خوش ساخت ترین لانچر های اندروید می باشد که به بسیاری از نیاز های کاربران پاسخ مثبت می دهد. طراحی برنامه Launcher Lab در حقیقت الهام اصلی خود را از لانچر های اصلی شرکت گوگل ( google launcher ) در دو نسخه اندروید کیت کت ( ۴٫۴ ) و اندروید لالی پاپ ( ۵ ) گرفته است، که از این نظر طراحی فوق العاده ساده و در عین حال کاربر پسندی را دارا خواهد بود. در این نسخه از برنامه Launcher Lab شما تنها با یکبار نصب می توانید به هر دو نمونه لانچر اندروید ۴٫۴ و اندروید ۵ دسترسی همزمان داشته باشید و یا هر دو را با هم ترکیب کنید و لانچر خود را تا حد امکان شخصی سازی کنید! قطعا لانچر های شرکت های بزرگ افزونه هایی را با خود به همراه دارند، برنامه Launcher Lab نیز از این قاعده پیروی می کند و شما می توانید با دانلود افزونه های ویژه این لانچر قدرتمند از امکانات بیشتری که توسط این شرکت در نظر گرفته شده است کمال استفاده را ببرید.

 

 

برخی از ویژگی ها و قابلیت های اپلیکیشن Launcher Lab اندروید :

 


⋆ تنظیمات بی نهایت برای سفارشی سازی بخش های متعدد
⋆ نمایش به صورت واقعی هنگام ویرایش صفحه نمایش توسط شما
⋆ دارا بودن استایل های فوق العاده زیبا از اندروید ۵ یا همان آبنبات چوبی
⋆ استفاده از لانچرهای ساخته شده توسط کاربران دیگر سراسر جهان
⋆ فروشگاه تم برای خرید صدها تم های مختلف با ظراحی های عالی

 

رمز فایل در صورت نیاز : asandownloadak.lxb.ir



:: موضوعات مرتبط: اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , Lab launcher Launcher Lab Launcher Lab APK آخرین ورژن Launcher Lab برای اندروید اپلیکیشن Launcher Lab برنامه Launcher Lab برای تبلت دانلود Launcher Lab دانلود Launcher Lab 1 , 07 دانلود Launcher Lab 1 , 07 – نرم افزار موبایل آزمایشگاه لانچر دانلود برنامه Launcher Lab برای اندروید دانلود نرم افزار Launcher Lab نرم افزار آزمایشگاه لانچر نرم افزار لانچر نرم افزار موبایل آزمایشگاه لانچر نرم افزار موبایل لانچر ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








<-Text3-> <-Text2->